«HALLAIEN USA» – KLAR FOR BERGEN OG NORGE

Ny kampanjestart i USA fra Innovasjon Norge med «hallaien-hilsen» fra Bergen lanseres i sosiale medier. Ruteutvikling rettet mot flyselskaper har vært en prioritert satsing i en rekke år. Økt tilgjengelighet er løsningen til økt trafikk. Med Norwegians nye ruter som startet i sommer fra New York og Boston har vi opplevd en sterk vekst på 62,5 % i hotellgjestedøgn. Det skal rigges for videre vekst.

Regjeringens Stortingsmelding har økt fokus på byene i Norge, også med tanke på byene som innfallsporter og motor for vekst for hele landet. Tema som kultur og mat er også viktig. Vi har bistått Innovasjon Norge med ideer og innhold til en større kampanje i USA som starter i disse dager. Ruteutviklingsprosjektet FlyBGO har vært en viktig bidragsyter til at Bergen har gått fra 9 til 37 destinasjoner man kan fly til Bergen fra. For et par år siden var vi aktiv på en rekke måter, herav også finansielt når vi fikk sommerflygninger fra New York. Fra medio 2017 ble dette utvidet med direktefly fra Boston og New York. New York-ruten blir nå også helårlig. For å styrke passasjergrunnlaget starter Innovasjon Norge nå en større kampanje i USA med Bergen i fokus og med direkte kobling til å fly direkte med Norwegian. Det er laget fire ulike filmer og det er lagt opp til en rekke ulike tiltak utover høsten. Kos deg med «hallaien-hilsen» til USA.

Her er eksempel på filmer koblet opp mot budskapet fly med Norwegian.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s