MEDIEKJØP 2019 – DET HANDLER OM HVA SOM FUNGERER!

Hensikten med reklame er å gjøre et produkt kjent for potensielle kunder. Det handler ikke om kampen mellom digitale og tradisjonelle medier, men om å bruke de verktøyene som finnes for å oppnå resultater. Vårt mål er å være tilstede i hele kundereisen, fra inspirasjon til bestilling, slik at du som annonsør har de beste forutsetninger for å lykkes. Sammen skaper vi en vinn-vinn situasjon hvor vårt felles mål er være så nær kjøpsøyeblikket som mulig, og omgjøre øyeblikket til salg.

Welcome to Bergen

En reise fra inspirasjon til bestilling
Vi skal inspirere og engasjere flere til å reise til Bergen og vår region. Ved bruk av fengende og inspirerende filmer i våre hovedkampanjer, underbygget med gode og inspirerende artikler på visitBergen.com og i Bergen Guide, fyller vi hele kundereisen med relevant innhold og historier som oppfattes inspirerende, troverdig og nyttig.

Helhetlig tilnærming
Med en helhetlig tilnærming kan vi påvirke våre besøkende fra inspirasjonsfasen til salg av produkter. Vi tilpasser våre produkter og har de senere årene hatt en klar dreining mot det digitale, uten at kvaliteten på de mer tradisjonelle mediene er blitt svekket. Enten det gjelder salgsverktøy og oppslagsverk som Bergen Guide representerer for de ansatte på Turistinformasjonen, som planlegging- og bookingsverktøy på visitBergen.com, eller gjennom en av våre digitale kampanjer, handler det om å levere relevant innhold av høy kvalitet, tydeliggjøre informasjon og synliggjøre mulighetene for kjøp.

Bergen Guide fjord tours side

Troverdig og relevant avsender
I en medieverden hvor vi blir bombardert av inntrykk er det viktig med en tydelig, troverdig og relevant avsender. Gjennom gjentagende dialog opparbeider vi oss en troverdighet og tillit ovenfor de tilreisende som du som annonsør får glede av. Det styrker dine sjanser for å lykkes.

Digitale vs. tradisjonelle medier
Vi snakker ikke om en kamp mellom digitale og tradisjonelle medier. Vi er opptatt av hva som fungerer for deg. Vår erfaring er at det finnes fantastiske muligheter digitalt. Noen av våre digitale kampanjer har over to millioner visninger, men vi erfarer også en fantastisk utvikling med våre tradisjonelle publikasjoner. I perioden juni til september ble det plukket opp nærmere 100.000 Bergen Guider på Bergen lufthavn Flesland. Se Bergen Lufthavn sitt innlegg på Instagram her.

Brosjyrer-FleslandSammen med de tematiske filmene fra Bergen og regionen er dette en ypperlig måte å ønske tilreisende velkommen på. Samtidig viser vi den fantastiske paletten av produkter som Bergen har å tilby og påvirker til kjøp av ditt produkt.

En verktøykasse for annonsører
Vi har utviklet en verktøykasse med produkter som tar i bruk de unike egenskapene til de ulike mediene for at du skal nå frem med ditt budskap. Med en helhetlig tilnærming sørger vi for å treffe dine potensielle kunder på flatene de selv foretrekker og bygget på innsikt.

Alle mulighetene og hvordan dine produkter kan bli bookbar har vi samlet i et Salgsprospekt her. 

Bestillingsskjema finner du her.

Vinn-vinn-situasjon
Sammen skaper vi en vinn-vinn situasjon hvor vårt felles mål er å være så nær kjøpsøyeblikket som mulig. Det gjør du med annonsering i Bergen Guide, Bergenskartet, Rundturguidene, i digitale kampanjer og på visitBergen.com.

Book møte med oss i dag – vi har kaffe og skillingsboller klar!
Vi samler teamet vårt og gjør vårt beste for at du skal kunne lykkes sammen med oss.

Eirik 200
Eirik B. Lervik
Produktansvarlig
Bergen Reiselivslag

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s