Om oss

Bergen Reiselivslag skal være reiselivsnæringens felles redskap, nettverksorgan, produktkoordinator og spydspiss i markedsføringen av byen og regionen.

cropped-bryggen-new-lavopp-robin-strand1.jpg

Visjon: Vi skal skape reiselyst!
Visjonen baserer seg på vårt ønske om å skape begeistring og samhandling, både internt og eksternt. Vi skal gi eksterne kunder en grunn til å reise til Bergen (drivere) og det skal være positivt å være i kontakt med Bergen Reiselivslag som organisasjon og hver enkelt medarbeider.

Gjennom samlet og koordinert innsats skal det arbeides for å utvikle totalproduktet Bergensregionen slik at det medfører en positiv utvikling til beste for medlemsbedrifter, arbeidstakere og samfunnet. Bergen Reiselivslag skal arbeide for å styrke medlemsbedriftenes lønnsomhet og konkurranseevne gjennom målrettet informasjon og markedsføring av Bergen og regionen i inn- og utland. Oppgavene utøves for reiselivsnæringen alene, Bergen kommune og i fellesskap.

2 kommentarer

  1. Takk for ditt innspill. Dersom Bryggen ble tatt vekk fra Unescos liste, ville det fått meget sterke konsekvenser for reiselivet. Ikke bare i Bergen men i hele regionen.

    Din lenke er videreformidlet også til andre som arbeider med slike spørsmål.

    Liker

Legg igjen en kommentar til per garen Avbryt svar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s